Lekker weer eens een vrije dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Lekker weer eens een vrije dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Lekker weer eens een vrije dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

04 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve mensen,

Weer even een berichtje vanuit het zonnige Spanje.
Alles gaat gelukkig weer goed met mij. Heb bijna geen last meer van mijn buik en ik probeer weer gewoon te gaan eten. Dit lukt aardig.

Gisteren zijn er twee docenten van school gearriveerd. Mevrouw van Hest en Mevrouw Bannenberg.
Omdat ik gisteren vrij was zou ik eerst iets met mijn twee docenten gaan drinken. Uiteindelijk is deze dag helemaal anders verlopen.
’S Morgens eerst heel mijn kamer en de badkamer schoon gemaakt en de keuken gedweild. Daarna ben ik richting het station gaan lopen. En natuurlijk nog even geshopt.
Rond kwart voor drie was ik in Malgrat de Mar. Met Hester en Martijn ben ik lekker even naar het strand geweest. Heb lekker gezommen in de zee. De water tempratuur was heerlijk.
’S Avonds om acht uur gingen we met de leerlingen van onze school die vrij waren en die in de buurt stage lopen naar een Spaanse avond. Deze avond was in de buurt van Blanes. We gingen met veertien personen naar deze avond. Martijn mocht gelukkig ook mee, terwijl hij niet vrij was. Jammer genoeg moesten Naomi en Kimberly wel gewoon werken.
Bij deze avond kregen wij eerst allemaal tapas en daarna een aardappel met twee stukjes vlees en als toetje een soort crème brullee. Elke keer werden de sangria kannen weer bij gevuld. Daarna was er een flamingo show. En daarna kon je nog gaan dansen als je wilde.
We gingen om acht uur naar deze avond toe en we reden om kwart over twaalf pas weg.
Ik dacht dat ik van de bus nog in mijn eentje moest gaan lopen door Calella ’S nachts. Dit leek mij geen goed plan. Angélica en Martijn hadden al gevraagd of ik daar wilde slapen.
Achteraf gezien hoefde ik helemaal niet alleen te lopen. Want Rick een jongen uit de derde ging ook mee. En zijn appartement is vlakbij mijn appartement.
’S Avonds nog op stap geweest in Malgrat de Mar. Bij tropicana. Met allemaal leerlingen van onze school. Het was super gezellig. En ik heb mij goed vermaakt. Alleen jammer dat ik maar twee en een half uur kon slapen en daarna al weer wakker moest worden. Om naar de trein te gaan lopen. Want vandaag moest ik natuurlijk wel weer gewoon om tien uur beginnen met werken.
Vandaag was het erg zwaar het werken. Ik was helemaal dood op. Daarom ga ik nu lekker slapen. En jullie horen snel weer mee van mijn spaanse avonturen.

Heel veel liefs,
X
Jess


  • 05 Juli 2009 - 19:15

    Judith:

    Hi lieve nicht!

    Leuk hoor om te lezen hoe het je allemaal vergaat.
    Nikky is net vertrokken en zojuist geland in Frankfurt, Cees kreeg net een smsje dat ze aan de praat is geraakt met een "een leuke gozer"die ook naar Zuid-Afrika gaat haha dus dat gaat goed daar! Je ouders en Vince waren gister ook op haar feestje en het was beregezellig! Arco zei vanmorgen dat hij het zo leuk vond om Vince te zien, wat een lekker ventje is het toch en jij een lekker wijffie natuurlijk!!!!
    Nou, meid, tot gauw maar weer!
    Kus Judith

  • 05 Juli 2009 - 20:59

    Bannie & Van Hest :

    Lieve Jess,
    wij hebben heel gezellig met je geluncht. Volgens ons ben je veel aan het leren en zal je als een andere Jess terug gaan.
    Je hebt ons beloofd dat je voortaan je kamer opgeruimd en netjes houdt. We horen wel van je moeder of jij je aan je belofte gaat houden. Succes nog en heel veel groetjes.
    Mevr. van Hest
    Juf Bannie

  • 06 Juli 2009 - 10:39

    Papa:

    hallo jess,

    geniet er maar lekker van. denk wel aan jezelf want regelmatig van die korte nachten gaat niet in je koude kleren zitten. vorige week was je ziek en dat zal niet voor niets zijn geweest.vraag nog wel voor een paar vrije dagen als je zoveel uur moet blijven maken. ook aankaarten het totaal aantal uren wat je stage moet lopen dat die niet in verhouding staan met de door jou gemaakte uren.vince is bijna klaar met proefwerkweek. gaat tot nu toe goed. love you en tot over 4 weken. ps wat we afgesproken hebben doe ik vandaag.

  • 06 Juli 2009 - 17:04

    Petra:

    he jess
    ik hoop dat je over 3 weken een dagje vrij hebt om naar barcelona te komen. leuker voor jou denk dan dat we naar jou komen dan ben je er ff uit.groetjes petra

  • 07 Juli 2009 - 13:22

    Linda:

    Hallo Jess,

    Weer opgeknapt, lees ik.
    Gelukkig maar, ziek zijn in het buitenland is heel vervelend.
    Rowan komt alweer bijna terug uit Kos en zaterdag vertrekt Les alweer naar Lloret.
    Ik hoop dat jullie elkaar daar nog gaan zien.
    Ze treft het niet, ze komt zaterdag pas laat in de avond aan en vertrekt de volgende zaterdag alweer heel vroeg.
    Ze zijn dus 2 hele vakantiedagen kwijt en op een reisje van maar een week is dat wel veel.
    Je vader en moeder zijn vrijdag nog hier geweest, we hadden elkaar alweer een poosje niet gezien.
    Iedereen heeft het maar druk met van alles en nog wat!!
    Het weer is hier nu een stuk minder, enorme regenbuien zo af en toe maar die duren gelukkig niet zo lang ,anders is het zo vervelend wandelen met de hond!!
    Dag Jess, tot een volgende keer!!!!

  • 11 Juli 2009 - 20:56

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Het is een beetje misgelopen met bellen.
    Ben de hele dag onderweg geweest en met mijn mobiel bellen kan wel, maar dan is het maar kort, net zoals vanmiddag.
    Schrijf weer eens iets op de site want ik ben benieuwd of je het al drukker hebt enz.
    Werkt skype nu al bij jou?
    Ik hoop je binnenkort weer even te spreken maar morgen gaat niet lukken helaas.
    Ik ben door Simone uitgenodigd voor een sponser-tennisdag.
    Lijkt mij erg leuk!
    Lrsley kijkt er naar uit om jou te zien. En zij is dus de eerste die jou komt opzoeken.
    Ik weet niet wanneer jullie elkaar precies zien maar ik wens je heel veel plezier toe met haar en Tim! Doe ze maar de groeten van mij.
    Lieve Jess, ik ga stoppen en spreek je hopelijk snel!

    Dikke kus,
    mama

    p.s. Je moet als je tijd hebt even op Nikky's site kijken. Is echt leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12554

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: