De laatste paar dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu De laatste paar dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

De laatste paar dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

15 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve Familie, Vrienden/ Vriendinnen en Kenissen.

Ik moest plotseling om een erg vervelende reden naar huis. Woendag middag kreeg ik het slechte nieuws te horen en Zaterdag ochtend om vijf minuten over acht zou ik al in het vliegtuig zitten.

Woendagmiddag ben ik samen met Kimberly naar Omayra & Martijn in Santa Suzanna geweest. Daar heeft Omayra met hun hostess een ticket voor mijn geregeld.
Toen alles geregeld was zijn wij met zijn vieren naar Calella terug gegaan.
Daar hebben Omayra en Martijn mij geholpen met mijn koffer in te pakken.
Omayra en Martijn zijn later weer terug gegaan naar Santa Suzanna en Kimberly en ik zijn nog even naar Bar top gegaan voor wat afleiding.

Op Donderdag is Kimberly nog wel gewoon gaan werken. Ik ben die middag naar Malgrat gegaan. Even alles vertellen tegen Hester, Martijn, Angélica en Kim.
'S Avonds heb ik nog even gegeten met Martijn bij Arnies. En na het eten ben ik weer terug gegaan naar Calella. Nog even langs het hotel geweest en daarna gaan slapen. Want zo'n emotionele dag is erg vermoeiend.

En toen was alweer mijn laatste dag aangebroken. Kimberly was vandaag vrij en ging nog even bij iedereen langs.
Eerst gingen we mijn ticket op halen in Santa Suzanna bij Omayra en Martijn. Daarna zijn wij door gelopen naar Hotel Amaraigua bij Hester en Martijn.
Toen moesten we afscheid gaan nemen. Het afscheid was erg zwaar en natuurlijk konden wij onze tranen niet binnenhouden.
Daarna nog even naar Dirk en Annemiek geweest bij Arnies. Daar nog even een laatste foto gemaakt en ook daar moest ik afscheid nemen.
Toen ik zag dat er tranen over Annemiek haar wangen liepen toen begonnen ze bij mij ook.
Toch wil ik Dirk en Annemiek nog even bedanken voor alles. Dat jullie in deze vijf maanden altijd voor mij klaar hebben gestaan.

'S Avonds nog even met kimberly en Manon ( een meisje uit het hotel) bij Bar top gaan eten.

Mijn koffers vervolgens klaar gezet en nog even een laatste drankje gedaan bij Bar top. Samen met Marije, Karen, Kimberly, Manon, Roy en Debohra en Dayenna, Casper en ik.

Toen was de tijd toch echt aangebroken om te gaan. Het was kwart voor twee en Roy Moest naar zijn taxi gaan.
vooral voor Kimberly was dit erg zwaar. Ze moest van haar twee beste vrienden in Spanje op een avond afscheid nemen.
Om half vier belde ik mijn taxi.
Dayenna was er nog niet en die zou mijn komen uitzwaaien samen met kimberly en Manon.
Kimberly besloot vervolgens om toch nog even naar bar top te gaan om Dayenna op te gaan halen.
Maar Dayenna was nog niet klaar met werken en kon mij dus niet uitzwaaien.
Mijn taxi stond er al en ik was erg bang dat ik Kimberly geen gedag meer kon zeggen. Evenlater kwam Kimberly naar mij toe rennen.En sloegen wij onze armen om elkaars nek.
op dat moment moesten wij allebij erg huilen omdat wij wisten dat dit het einde zou zijn aan ons avontuur.
Ik vertrok even later met de taxi naar Santa Suzanna. Want vanaf daar zou mijn transfer busje mij op komen halen.
Binnen ander half uur was ik op Barcelona Airport.
Daar zag ik Omayra en Martijn. We hebben samen ingecheckt.
Mijn koffer woog precies 20.0 kilo. Goed hè.
Om vijf over acht gingen we dan eindelijk vliegen. Alle drie lagen we al vrij snel te slapen in het vliegtuig.
Na bijna twee uur gingen we eindlijk landen.
Eerst hebben wij onze koffers opgehaald en daarna zijn wij naar iedereen toe gelopen. Martijn had mijn koffers gepakt zodat ik naar iedereen toe kon rennen.
Daar stond iedereen dan. Mama, Papa, Vince, Kevin, Simone, Femke en Corine en de ouders van Omayra.
Het was echt een verassing dat iedereen daar stond. Ik moest erg huilen van blijdschap.
Het was een erg dubbel gevoel om zo thuis te komen maar hoe dan ook ik was erg blij weer thuis te zijn.
Eindelijk weer in mijn vertrouwde wereldje.

Het was een stage met veel ups and downs. Maar ik heb er erg veel van geleerd en ik heb er een ervaring bij die niemand mij meer afneemt.

Dikke kus en heel veel liefs,
Jess


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 12520

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: