Hallo lieve mensen even een berichtje uit Calella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Hallo lieve mensen even een berichtje uit Calella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Hallo lieve mensen even een berichtje uit Calella

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

23 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve Mensen,

Ik wou even zeggen dat alles goed gaat hier. De tempratuur is lekker warm. Het is alleen nog niet echt druk jammer genoeg.
'S Morgens ga ik altijd kleurplaten in kleuren met de kinderen die er zijn. De rest van de dag alleen maar zwemmen en s'avonds een show of disco of karaoke.
Onderling is het erg gezellig, gelukkig. Want je hoort vaak genoeg dat het niet goed gaat.
Donderdag ben ik lekker vrij en ga ik uitrusten, naar het strand en even winkelen. verder niet zo vee gebeurt eigenlijk.

Gisteren is de moeder en de tante van Naomi aangekomen voor vijf dagen. Echt super leuk voor haar,
maar ben nu ook wel echt blij als iemand komt die ik ken.
Gelukkig duurt dat niet lang meer.

Lieve mensen, nog bedankt trouwens voor al jullie lieve berichtjes.
Ik vind het super om jullie berichtjes te lezen.

jullie horen snel weer van mij.

Heel veel Liefs, x

  • 25 Juni 2009 - 07:29

    Michelle:

    Lieve Jess,

    Echt fijn om te horen dat het zo goed gaat daar! Hopelijk wordt het snel wat drukker daar dan! Heel veel plezier nog!

    xxx

  • 27 Juni 2009 - 00:47

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Ik ben net thuis na een lange wandeling met Simone. Zij was haar oorbel kwijt en hebben lang gezocht, maar helaas niet gevonden.
    Ik hoop dat je snel weer beter bent.
    Rust goed uit en morgen bel ik om te kijken wat de spaanse arts jou te vertellen had....gelukkig gaat Wouter met je mee als tolk.

    xx mama

  • 27 Juni 2009 - 15:06

    Petra:

    he hallo jess
    gelukkig dat je het zo leuk hebt.ik kan niet wachten om ook op vakantie te gaan..lekker warm zeker .??maar hier nu ook eindelijk groetjes petra en marcilla

  • 27 Juni 2009 - 20:08

    Joyce:

    Hoi Jess,

    En is de kip met rijst er in gebleven?
    Nu heb je toch mooi een keer moeten koken....en.... vond je het leuk? Of hou je het toch liever bij tosties maken?

    Volgende week zaterdag gaan we naar Nikky. Dan heeft ziju haar afscheidsfeest. En vertrekt dan de volgende dag....spannend hoor!
    Vince wilde graag mee en het komt nu goed uit i.v.m. de PWW. Hij zit echt hard te leren. Ziet hij Arco ook weer eens.
    Ik hou je wel op de hoogte.

    Ik ga nu stoppen en je hoort mij snel weer.

    xxxxx mama


  • 27 Juni 2009 - 21:37

    Ineke:

    Hoi Jess

    Het is alweer even geleden dat ik je een bericht gestuurd heb.Hier in de warandelaan best wel druk met mensen die hun huizen aan het bouwen of verbouwen zijn.Het kruispunt Bredaseweg,Warandelaan is afgesloten maar als je dan zie hoe veel mensen denken dat ze met de auto er toch door kunnen naar de camping zelfs grote bussen komen hier door de straat en moeten dan als nog achteruit rijden want keren is dan niet mogelijk.Ben een paar dagen geleden met je vader en de honden uit gebreid over de bredaseweg gelopen zomaar midden over de nieuwe weg en via de warandelaan weer terug.
    Hier is het nu ook mooi weer maar wel erg vochtig.Denk dat het vanaf nu wel drukker zal worden en is voor jullie natuurlijk ook gezelliger.
    Geniet nu maar van de niet zo drukke dagen want straks kom je handen te kort.
    Heel veel groeten van Ineke,Gerrit en Mika

  • 28 Juni 2009 - 18:27

    Linda:

    Hoi Jess,

    Alles goed daar?
    Het zal nu wel snel drukker worden daar want om me heen gaan er al heel wat mensen op vakantie.
    Rowan gaat ook alweer op vakantie!
    Ze heeft via vakantieveilingen geboden op een week Kos( appartement en vliegreis voor 2 personen) en voor 330 euro hadden ze de reis( 165 per persoon dus)
    Zo kan je nogeens weggaan!
    Dan gaat ze ook nog mee naar Gran Canaria met ons dus in 3,5 maand is ze 3 keer op vakantie, want ze was ook al in Spanje met jullie.

    Vrijdag wordt Les 19.
    Hans en ik hebben gister heel de dag hard gewerkt want ze wilde een 2-persoonsbed voor haar verjaardag.
    Het moet niet gekker worden.....
    Maar we hebben het toch maar gehaald en Hans is 4 uur bezig geweest met in elkaar zetten van ledikant en lattenbodems en ik met leeghalen hut(om werkruimte voor Hans te maken) en opruimen, schoonmaken etc.
    Maar ze was heeeeeel blij dus wij ook!

    Vandaag zijn Rowan en Lesley met vrienden naar Bobbejaanland.
    Wij zijn sinds ze hun rijbewijs hebben steeds een auto kwijt en soms wel eens 2 auto's tegelijk.
    Gelukkig hoef ik ze bijna nooit meer op te halen, dat is wel heel erg fijn!

    Jess, heel veel groeten van ons en binnenkort laat ik weer wat horen!
    xxxxxx

  • 30 Juni 2009 - 20:48

    Juf Bannie:

    Hoi Jess,

    Morgen gaat het gebeuren, ik vlieg naar Spanje. En dan komt er dus iemand die jij ook kent.
    Ik lees dat je Donderdag vrij hebt, kunnen we als je zin hebt, na het uitrusten, strand en beetje winkelen misschien wel ff terrasje pikken of ff lekker in de zee zwemmen.
    sms me maar als je zin hebt om wat af te spreken.
    Ik hoop je te zien, voor het officiele gedoe op dinsdag.
    groetjes

  • 01 Juli 2009 - 19:27

    Joyce:

    Hoi Jess,

    handig, zo'n site. Ik blijf van een hoop dingen zo wel op de hoogte. Leuk dat je zoveel berichtjes krijgt. Ook van mensen die je anders niet eens zoveel spreekt. Papa is nu tennissen en Vince aan het fitnessen. Hij is je al aardig voorbij Jess, zowel in de lengte als in de breedte! Ik zal blij zijn als hij jou weer ziet, want dan kan hij jou even pesten in plaats van mij. Ik kan niet eens rustig mijn tanden poetsen, want dan word ik weer over zijn schouder gezwiept of hij is met zijn moeder aan het "gewichtheffen". Dus hoog tijd dat jij weer even de klos bent, want ik heb het maar zwaar te verduren. Leuk dat "juf Bannie" morgen even komt. Doe haar maar de hartelijke groeten van ons. Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen met jullie stagebegeleiding. Ik hoop dat het goed opgelost wordt. Ik ga nu stoppen. Vince komt zo thuis,en ik moet nog even de tuin sproeien. Tot zaterdag, dikke kus mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 12558

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: