Rust zacht lieve Priscil .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Rust zacht lieve Priscil .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Rust zacht lieve Priscil ..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

18 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve Familie/Vrienden/Kenissen ..

Zoals de meeste al hebben gehoord. Is een hele goede vriendin van mij overleden afgelopen Woensdag aan een hersenbloeding en hartinfarct.

Ik kan het allemaal nog niet beseffen.
Er spookt alleen maar een vraag voor mijn hoofd rond en dat is de vraag WAAROM ? Ze was nog zo jong.

Morgen ochtend (Zaterdag 19 September) vlieg ik terug naar Nederland om vijf over acht vanaf Barcelona naar Amsterdam.
Gelukkig vlieg ik samen met Omayra en Martijn naar huis.

Ik zal je vreselijk missen sil.
Lieverd je zult voor altijd in mijn gedachten blijven. En ik zal altijd met een lach naar onze foto's terug kijken.

Ik wil iedereen die Priscilla gekend heeft heel veel sterkte wensen met het verlies van die kleine meid.

En ik wil iedereen bedanken voor alle steun.



Dikke kus

Jess
x


  • 19 September 2009 - 11:22

    Hans:

    Lieve Jess,

    Was fff schrikken wat je op je site schreef.
    Ik heb je vriendin niet gekend maar dat doet in feite niet ter zake.
    Zo'n verlies komt voor iedereen hard aan.
    Het enigste wat ik naar jou toe kan zeggen is:

    STERKTE EN HOU JE TAAI.

    (we zien elkaar binnenkort weer een keer)

    Hans van Nijnatten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 12520

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: