Het afscheid van Mama en Papa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Het afscheid van Mama en Papa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Het afscheid van Mama en Papa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

16 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve Vrienden/ vriendinnen, Familie en kennissen,

Het is al weer enige tijd geleden dat ik een berichtje op deze site heb achter gelaten.
Alles gaat gelukkig nog steeds goed hier in calella.

Met papa, mama en Vince ben ik nog naar Barcelona geweest. Het was een super dag. Maar het was wel heel erg veel lopen in die hitte. Vooral veel geshopt.
Aan het einde van de dag, toen wij in de trein zaten viel ik dan ook gelijk in slaap.
Rond een uur of een kwamen wij op de camping aan. Nog even nagekletst over de Barcelona dag en daarna zijn we allemaal lekker gaan slapen.

De volgende dag hoefde ik pas om vier uur te beginnen met werken. Anders moest ik ’S Morgens wel weer heel vroeg weg rijden. En op Woensdag ochtend gaan wij toch alleen maar naar de markt. Dus Kimberly was zo lief om te zeggen kom maar gewoon om vier uur, ik ga wel alleen naar de markt.

Op Woensdag ochtend werden we rond een uur of tien wakker. Eerst even lekker ontbeten en ons een beetje op gefrist. Rond een uur of half een zijn wij weg gereden.
We hebben een hele andere route naar Calella gereden. Het was een route helemaal langs de kust en door verschillende kleine oude plaatsjes.
In het plaatsje …. Zijn wij even gestopt. Daar hebben we even wat gedronken bij een strand tentje. Daarna zijn wij weer door gereden. De route was erg mooi, en was echt de moeite waard. Alleen jammer genoeg heb ik er maar weinig van mee gekregen, omdat ik erg wagen ziek werd.
Iets over vier kwamen wij bij het hotel aan. Eerst hadden Kimberly en ik een Aqua aerobics in Hotel Esplai. Dit was erg leuk, want Vince die deed ook mee. Daarna gingen we weer naar Hotel Bon Repós. Daar hebben we Miniclub gedaan.
’S Avonds zijn wij met zijn alleen bij een Spaans restaurantje midden in het centrum gaan eten. Dit was erg lekkker.
Na het eten moesten Kimberly en ik al weer snel naar hotel Bon Repós gaan. Want vanavond was het karaoke avond. Dit is altijd erg leuk, omdat er voor een karaoke avond altijd veel animo is.
Mama, Papa en Vince zijn bijna tot het einde van de Karaoke blijven kijken. Daarna moesten ze al weer snel terug naar de Camping. Want om twaalf uur sluit de slagboom op de camping, en anders moet je een heel eind de camping op lopen.

Op vrijdag was mama alleen langs gekomen. Papa en Vince waren vandaag naar het water pretpark in Playa d’aro gegaan. Om een uur ben ik eerst met mama gaan lunchen bij een restaurantje in een winkelstraat. Een erg leuk restaurantje. Je liep eerst naar binnen door het restaurant, en helemaal achterin lag een soort tuin. Met allemaal palmbomen en gezellige tafeltjes.
Daarna nog even met mama gewinkeld tot vier uur.
Om vier uur is mama nog even op het strand gaan liggen. En ben ik gaan werken tot zes uur.
Om zes uur ben ik heel snel naar het appartement gegaan om mij om te kleden.
En daarna gingen Mama en ik even iets eten bij het eetcafé van Hans en Grietje. We hadden allebei een mega saté. In had in tijden niet meer zo’n lekkere saté op.
Na het eten is mama weer snel naar de camping terug gereden. Want anders moest mama in het donker terug rijden.

Op Zondag was het al weer de laatste dag dat papa en mama & Vince langs kwamen. Om een uur hebben we eerst even wat gegeten bij de strand bar zona 6. Daar nog even gezeten en toen zijn we naar mijn appartement gegaan om al mijn spullen op te halen.
Heel veel kleding heb ik aan papa en mama mee gegeven. Omdat ik anders veelte veel bagage zou hebben bij mijn terug vlucht.
’ S Avonds nog even voor de laatste keer met zijn allen gegeten. We gingen toch maar weer bij Hans en Grietje eetcafé eten. Dit keer had ik spare ribs, ook deze waren erg lekker.

Na het eten kwam weer het moeilijkste punt van de dag. Het afscheid nemen.
Natuurlijk konden mama en ik onze tranen niet binnen houden. Nadat ik iedereen een knuffel en een kus had gegeven, zag ik dat ook Kimberly stond te huilen.
Nog even met papa en mama en Vince geknuffeld. Daarna was de tijd toch echt gekomen, dat mijn ouders weer weg zouden gaan.

Natuurlijk is afscheid nemen echt niet leuk. Maar dit keer was het makkelijker om afscheid te nemen dan in Spanje de eerste, toen ik mijn ouders een hele lange tijd niet zou zien. Want nu wist ik dat ik mijn ouders over 6 weken weer zou zien.

Die avond is ook Naomi lang geweest. Ze was op vakantie met haar ouders en haar zusje in Calella (een andere Calella). Omdat haar ouders deze vakantie al hadden geboekt. Want haar ouders hadden er op gerekend dat Naomi nog aan het stage lopen was.
Naomi was deze avond bij Quim blijven slapen. En is eerst met ons bij Beach boys een drankje gaan doen, toen Kimberly en ik klaar waren met werken. En daarna is Naomi met Kimberly en Quim naar Kauai gegaan. Ik was niet zo in de stemming om op stap te gaan, omdat ik het afscheid met mijn ouders en broertje erg lastig vond.

Verder is hier de afgelopen tijd niet zo veel bijzonders mee gebeurd.
Jullie horen snel meer van mijn Spanje avonturen.

Adíos,
Besos ( Kus)
Jess



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 12515

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: