Mijn adres van mijn hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Mijn adres van mijn hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Mijn adres van mijn hotel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

14 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hotel Bon repós
C/Valderoura, 17-23
08370 Calella (barcelona)

de website is:

www.hotelbonrepos.net

kaarten en brieven zijn van harte welkom.

Heel veel liefs,
xx

  • 14 Juni 2009 - 17:51

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Toevallig heb ik net jouw adres aan Jan en Molly doorgemaild.
    Dat hadden zij aan Mies gevraagd.
    Ik heb je vanmiddag al een uur gesproken via de computer. Ga nu snel op da bank!

    Dikke kus.
    mam

    p.s. probeer de foto's van je appartement er nog even een x bij te zetten. OK?

  • 16 Juni 2009 - 12:52

    Kevin:

    hoi jess,

    hoe is het naui in spanje heb je het goed naar je zin voor dat je het weet ben jer weer lekker bij je papa, mama, je broertje en bij me in me armen. maak er een leuke tijd van he mopp ales komt hoed hou heel veel van je jij me alles moppie. ik heb je net gesproken het deed me erg goed, maar dnek bij jouw ook wel schatje. doe heel goed uiotkijken schqatje.

    dikke zoen van je ventje ik mis je schat hou van je doei doei (L)(K)(L)

  • 16 Juni 2009 - 18:12

    Linda:

    Hoi Jess,

    Je zit alweer een aardig tijdje in Spanje dus je bent vast wel helemaal gewend.
    Gaat het goed met je?
    Ik ga zo even lezen wat je allemaal te vertellen hebt, maar ik wilde eerst even kijken of ik handig genoeg ben om dit bericht naar jou te sturen.

    Groeten, Linda

  • 16 Juni 2009 - 21:27

    Juf Bannie:

    Hé Jess,

    Weer ff een berichtje van de Juf. Het gaat wel lekker daar, toch?
    Ik heb afspraak gemaakt voor 7 juli voor officieel gesprek. Daarvoor kunnen we nog afspreken om gezellig iets te eten. Ik ben in de buurt vanaf 1 juli. Heb zin om jullie je zien en je verhalen te horen.
    goed je best blijven doen en veel plezier.
    X

  • 17 Juni 2009 - 13:30

    Petra:

    alles goed lees ik.mooi weer bij jou zeg ,hier is het hopeloos maar vandaag mogen we niet klagen .maar morgen weer regen . en vrijdag regen en zaterdag regen en zondag regen en maandag mischien droog haha zoals bijna altijd hier in dit kikkerland bahbah groetjes petra

  • 19 Juni 2009 - 07:06

    Joyce:

    Hoi lieve Jess,

    Bedankt voor je digitale kaarten en mijn verjaardagskaart en brief per post!
    Je bent mooi op tijd, want ik ben pas de 22e juLi jarig. Ik zag op het nieuws dat het erg warm is bij jullie, stuur maar wat zon deze kant op. Het was gisteren heerlijk, maar nu is het flink afgekoeld.En zoals Petra al zegt...regen is in aantocht....!
    Leuk dat mevrouw Bannenberg in juli naar jullie toekomt. Wordt vast weer heeeeel gezellig! Colin is ook geslaagd!!! Goed he? 2 broers tegelijk geslaagd. Over 2 jaar zijn hopelijk jij en Vince geslaagd.
    Jess, ik ga stoppen. Ik ga misschien nog even bij papa op de zaak het e.e.a. doen.
    Voor doktersbezoeken ben je gewoon verzekerd hoor. Dus gewoon gaan als het toch nodig blijkt te zijn. Afgesproken?
    Ik bel je zondag.
    Rust goed uit. Slaap lekker tijdens je siesta.

    xxx mama


  • 21 Juni 2009 - 20:55

    Hans Van Nijnatten:

    Hoi Jess,

    Het heeft fff geduurd eer ik je website gevonden had(via een omweg)maar ik heb hem dan eindelijk toch.(was gewoon een kwestie van logisch nadenken,sukkel die ik ben)

    Vind het wel leuk om al die buitenlandervaringen van de studenten van De RooiPannen te lezen.(ook die van jou)
    Zeker die van jou,toch zeker omdat ik jou iets beter ken dan de andere studenten(buiten BAS natuurlijk dan)
    Ik zie dat je het goed naar je zin hebt maar dat je keihard moet werken.Heeft Tim nu ook last van,geeft niet word je groot en sterk van ha,ha,ha.
    Ondanks dat jullie hard zullen moeten werken doe je er een berg levenservaring/mensenkennis op en dat neemt niemand je ooit nog af.
    Voorlopig wou ik het hier even bij laten,maar blijf je op de voet volgen.

    Groetjes,

    Hans (de vader van ....)

  • 22 Juni 2009 - 17:30

    Cees De Leeuw:

    Hallo lieve Jess,

    Hoe is het daar? Ik moest even aan je denken dus vandaar dit korte berichtje. Ik hoop dat je een fantastische ervaring opdoet en straks met pijn in je hart deze periode afsluit!
    Neem maar een neut van me!
    groeten,
    ( oom) Cees

  • 23 Juni 2009 - 09:15

    Papa:

    hallo jess,

    nog maar 6 weken en dan zien we je weer. je moet maar zo denken dat dat korter is dan dat je al weg bent. straks komen de vakanties op gang en vergeet je de tijd helemaal door de drukte. vriendinnen van je komen ook nog langs en ook de stokkies dus misschien ben je straks wel blij dat iedereen weer weg is.
    hier op kantoor druk met inrichten en werk omdat patrick er niet is vanwege zijn been (bot) breuken.
    thuis missen we wel je gezelligheid maar gelukkig ontbreekt het niet aan contact met je moeder via msn en telefoon. veel plezier en kijk uit voor de zon.
    love you papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 12559

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: