Zomaar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Zomaar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Zomaar een berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

14 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve Mensen,

Het is nu 14 Juni en het is nu tien over half twee.
Ik heb nu pauze tot vier uur. Dus dacht laat ik maar eens een berichtje plaatsen op mijn site.

Alles gaat goed hier. Het is nu al een paar dagen erg warm weer. Het is ongeveer 31 graden iedere dag.
Van de week hadden we erg weinig gasten.En konden we dus ook niks doen.
Gisteren is er gelukkig een groep van 80 nederlanders aangekomen. Dit zijn allemaal mensen uit een koor.
Het was de bedoeling dat al deze mensen iedere avond op zouden treden op het strand. Alleen kunnen deze mensen allemaal niet zo goed lopen en zouden ze toch iedere avond met alle instrumenten drie kilometer heen en drie kilomer terug moeten lopen. Dit werkt dus echt niet. Dus nu blijven al deze mensen morgen avond in het hotel en gaan ze in het hotel optreden. Ik heb er zin in.

Kimberly en ik hebben een poster gemaakt voor morgen avond. En toen die poster klaar was hebben wij hem laten zien aan die groep mensen.
Alle mensen stonden gelijk op en gingen echt allemaal voor ons klappen. En echt wel dertig mensen ging foto's maken van ons. Echt super leuk.
Verder zitten er veel italianen in het hotel. Kan geen italiaans spreken, maar met wat gebaren komt het ook wel goed.

Gisteren zijn Kimberly en Naomi in Lloret de mar geweest. Ik zat nog te twijfelen of ik ook mee zou gaan. Maar ben uit eindelijk niet meer meegegaan. Ik was erg moe. Gelukkig ben ik nu een beetje uitgerust.
Ga morgen wel weer op stap met Naomi. Want dan heb ik mijn salaris weer gehad.
Kimberly gaat niet mee, want die heeft een oorontsteking. Echt zielig. Gisteren heeft ze oordruppeltjes gekregen.

Verder heb ik eigenlijk niet zo veel meer te vertellen.
Owja, ik heb trouwens een café gevonden waar ik met mijn eigen laptop op internet kan. Ik hoef maar een drankje te kopen en dan kan ik op internet zo lang ik wil.

Dus mensen pas maar op hoor. Ik kom nu heel vaak op internet.

Ik stop maar weer. En jullie horen snel weer van mij.

Heel veel liefs, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 12557

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: