Hotel Bon Répos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Hotel Bon Répos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Hotel Bon Répos

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

05 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve Mensen,

Sorry dat ik al een tijd niks heb laten horen. Maar heb het best wel druk. Ik slaap weinig en werk best wel veel. Maar verder gaat alles nog steeds goed gelukkig.

Er zitten hier bijna alleen maar duitsers. Maar dat is alleen maar goed voor mijn taal.
Vorige week zat er een hele leuke groep duitsers in ons hotel. Maar die zijn Dinsdag jammer genoeg weer naar huis gegaan.
Maandag nog wel met de gasten op stap geweest.

Nu hebben wij weer en nieuwe groep duitsers maar die zijn niet zo leuk.
Drinken erg veel, en worden erg vervelend. Op de eerste dag waren al twee duitsers het hotel uitgezet, een duitser moest naar het ziekenhuis omdat hij zo dronken was en op zijn hoofd was gevallen. En de politie was gebeld.
Maarja, nu maar hopen op een leuke groep duitsers volgende week.

Maarja, binnenkort horen jullie weer van mij.

Lieve Collega´s en vrienden die Nico ook gekent hebben. Heel veel sterkte met het verlies. Ik denk aan jullie.

Dikke kus Jess







  • 05 Juni 2009 - 15:14

    Joyce:

    Hoi Jess,

    We hebben elkaar net lang gesproken EN gezien, weliswaar op msn maar het is erg fijn dat die mogelijkheid er is. Zo lijk je wel erg dichtbij ons te zijn. Ik heb geen arm om je heen kunnen slaan maar hopelijk hebben Vince en ik jou toch een beetje kunnen troosten. Ik weet dat het heel moeilijk voor je is dat je nu niet in Nederland bent, maar ik weet dat je gelukkig mensen om je heen hebt die jou er wel door heeh helpen. We hebben ook uit jouw naam geld gegeven voor bloemen. Kop op meid, je hebt een mooie herinnering. Hou hem in gedachten zoals hij daar binnenkwam met een mega-grote zak chips op zijn laatste avond.
    Ik zal je zondag of maandag weer bellen. En wil je ons daarvoor spreken laat hem dan 1x overgaan. Dan bellen we z.s.m.

    Lieve Jess, geniet van het mooie weer!

    Veel liefs!

    mam

  • 05 Juni 2009 - 19:50

    Ineke Lust:

    Hoi Jess

    Je vader was gisteren bij ons en die heeft gezegd dat ik jouw zo een bericht kan sturen en natuurlijk kan volgen wat je allemaal doe.

    Als ik al de berichten zo lees heb je al heel wat werk gedaan.

    En zeker lange dagen gemaakt dat is wel wennen.

    Je mocht het voor dat je weg ging nog wel bij ons er over hebben dat je plotseling moest gaan werken omdat Nico niet goed was geworden.Iemand verliezen en er nu niet bij kunnen zijn is altijd heel pijnlijk. Maar heel veel sterkte toe gewenst.

    Groetjes Ineke,Gerrit en Mika

  • 07 Juni 2009 - 19:33

    Judith:

    Lieve Jess

    Ik heb gehoord dat je verdrietig bent meisje..Het is ook niet niks zo`n ervaring, er niet bij kunnen zijn.....
    Ik hoop dat het verder goed met je gaat en ik kijk uit naar je volgende berichtjes..
    kus Judith

  • 08 Juni 2009 - 15:38

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Jammer dat je lag te slapen toen ik belde.
    Ik zal het zo nog een keer proberen. Ik moet wel gaan werken dus het is dan maar heel kort.

    Ik heb gisteren de ouders van Tjitske gesproken. Ze is weer thuis. Fijn voor hen allemaal.

    Nikky vertrekt 5 juli al!!!
    Ik hoop dat ik haar nog even gedag kan zeggen.
    Zie je elkaar eindelijk weer en gaan jullie er allebei voor een tijdje vandoor...!
    Maar des te leuker is het de volgende zomer als iedereen weer bij elkaar is!

    Nou Jess, ik ga snel eten.
    Tot snel.

    xx mam


  • 09 Juni 2009 - 12:58

    Mariella:

    Hallo Jess,
    Ik ben de moeder van Robin en Alyssa van der Heijden, die bij jou op de basis school hebben gezeten. Ik heb van het weekend met je Pa staan praten op het parkfeest en wist dat je in spanje was voor je stage. Heel goed van je om dit tedoen maar ook zwaar zoals ik al lees.
    Je pa vertelde me dat je het leuk vind om berichtjes tekrijgen dus bij deze. Ik wens je nog heel veel sterkte met alles en hoop dat je gezond en met veel ervaring terug mag komen. Veel groetjes uit oosterhout en ook voor je ouders.

  • 09 Juni 2009 - 13:16

    Marcilla:

    Hey schatje.
    Bedankt voor je lieve kaartje. Ik mis jou ook:D! zag al dat je een berichtje had achter gelaten bij me moeder. Hoe is het met je? gaat alles goed?
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik over ben:D zonder herkansingen! alleen engels niet zo super gemaakt, maar dat vind ik niet zo erg.
    Ik zag dat je niet bij esplay ging werken? Is dat zomaar? Of is het daar beter?
    Kuss. Loveyouu

  • 09 Juni 2009 - 14:30

    Lesley:

    Hoi Jess,

    Ik houd al je verhalen bij maar ik vond dat het nu wel eens tijd werd voor een berichtje van mij. Ik vind het heel knap dat je daar zit voor zo'n lange tijd. Ik zou het absoluut niet kunnen. Zoals ik lees is het soms erg moeilijk. Maar jou kennende red je het wel! Ik las over Nico en ik wou je toch even condoleren. Ik vind het heel erg voor jou en de andere mensen die hem kende. Het is ongetwijfeld erg moeilijk dat jij nu helemaal in Spanje zit. Maar daar is helaas niks aan te doen. Iedereen weet dat je aan hem denkt. Had ik al gezegd hoe knap ik het vind dat je daar voor zo'n lange tijd zit? Ik hoop dat je het naar je zin hebt! Het zal wel snel een stuk drukker worden.
    Heel veel succes nog daar!

    xxx Les

  • 09 Juni 2009 - 15:33

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Jé zeg...de berichtjes blijven binnen komen. Echt heel erg leuk!
    (Leuk om je even te `horen` Mariélla...ik heb je al lang niet meer gezien, maar leuk op deze manier iets van je te horen.)

    Ik was net te laat thuis om je nog even te bellen maar morgen bel ik je sowieso. Weet alleen nog niet precies hoe laat.

    Vanavond moeten Corine en ik tennissen. Hopelijk blijft het droog. Het is hier afwisselend. Regen en zon.
    Hoe is het weer bij jullie?
    Ik zag van het weekend op de tv beelden van Cambrils. Het zag er qua weer niet zo mooi uit. Maar wat was het daar leuk he?

    Net belde Sven en heb zo lang aan de telefoon gezeten dat ik al weer moet stoppen. Hij gaat aan een musical werken als decorbouwer en zingen geloof ik. Hij is er erg blij mee!

    Lieve Jess,
    veel plezier met werken en tot morgen!

    Dikke kus!

    mam

  • 10 Juni 2009 - 16:49

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Wil jij even jouw adres achterlaten? Dan kan ik een keer een kaartje sturen.
    Bel vrijdag!

    xx

  • 12 Juni 2009 - 18:46

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Ik heb net jouw foto´s gezien van jullie appartement.
    Zo......is dat behelpen....maar niet heus!
    Zal hier thuis wel tegenvallen als je weer in je eigen kamer moet slapen.
    Het ziet er erg mooi uit. Zeker wanneer je weet dat jullie eerst ergens in een soort hok sliepen waar iedereen zijn-haar kleedjes uitklopten en waar ook nog eens wasmachines stonden.
    Misschien kan je ze een keer proberen op deze site te zetten. Dan kan iedereen het zien.
    Ik ga nu verder met het fotoalbum voor tante Stijntje. Veel plezier daar en de groeten aan allemaal.

    xx mam

  • 13 Juni 2009 - 21:12

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Papa maakt morgen jpuw fooi over. Hopelijk is het er snel.
    We hebben de hele dag in de tuin gewerkt en vanavond met een vuurkorf buiten gezeten to 11 uur!
    Echt een zomergevoel.
    Vince is op stap met een paar vrienden. Als jij terug bent zal hij ook wel eens met jou op stap gaan.
    Nou Jess, ik ga nog bij je vader zitten. Ik bel je morgen.

    xx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 12516

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: