Vertrek naar Calella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Vertrek naar Calella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Calella

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

09 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve Mensen,

Zoals jullie hebben gelezen in het vorige bericht, ben ik vertrokken naar het appartement in calella.
Gisteren avond ging ik daar voor de eerste keer naar toe. Wij hebben een erg mooi appartement.
Ik vind dit wel erg jammer voor Martijn, Angelica en Kim. Want die zitten nog steeds in het vieze appartement in Malgrat. Ik vindt iedereen moet gelijk behandeld worden, ook de slaapplek.

Ik slaap bij rick op een kamer. Het appartement heeft vier slaapkamers twee badkamers. Een keuken met een eettafeltje een woonkamer met hoekbank.
Onze kamer heeft een plasma scherm, een eigenbadkamer. En een deur naar ons 15 meter grote balkon.
Ook heeft onze kamer een kastenwand.
Dus dat komt wel goed met mijn kleding. Want ik heb gisteren lekker geshopt in Barcalona.

Ik ben erg blij dat het appartement goed bevalt want ik had het gisteren avond erg moeilijk. Ik mis kevin, mijn ouders en mijn broertje echt heel erg. Vooral toen ik de foto´s in mijn fotolijstjes zag staan.
Ook moest ik even slikken toen ik mijn foto´s van mijn vrienden en vriendinnen aan rick liet zien.
Lieve mensen ik mis jullie, maar voor jullie het weten is mijn stage al weer voorbij.

Liefs, XxX

  • 09 Mei 2009 - 12:47

    Jenny:

    Hee chick!

    Mooi, dat je nu wel een goed appartement hebt! Wel vet hoor een plasmascherm erbij:P
    Is Barcelona nu ver van jullie of niet?

    Sterkte er allemaal mee en natuurlijk ook veel plezier

    Kusjes Jenny

  • 09 Mei 2009 - 13:03

    Petra:

    he hallo jessss
    nou gelukkig zit je goed nu pfff maar wat een toestanden allemaal zeg marcilla krijgt al schrik
    groetjes hans petra en marcilla sterkte meis xxxen nog veel plezier

  • 09 Mei 2009 - 16:32

    Milou:

    Hee jess,

    Goed om te horen dat het appartement nu wel lekker schoon is. Ik wens je heel veel plezier daar en voordat je het weet ben je weer terug;)

    Geniet ervan meid:D

    Liefs xx

  • 10 Mei 2009 - 11:20

    NIKKEPIKKIE:

    Hallo allerliefste jess
    Ik ben heel blij voor je dat je zo'n mooi appartement hebt, en zie dat je bij een gozer op de kamer slaapt! handjes thuis he ricky;) mijn nicht hihi.
    Maar ik vind het ook rot voor je dat je het even moeilijk had, ik begin gelijk te huilen nu ik het lees want ik ben benieuwd hoe ik dat wel niet ga janken als ik in afrika zit... maarja dit gaat over jou!!
    Als je terug ben gaan we zeker veel leuke dingen doen he chickepik.
    Ik ga deze site zekerweten vaker bekijken en lezen wat jij allemaal uit zit te spoken daar in calella!!
    Nou lieverd, spreek je snel weer en maak er wat van.
    dikke dikke dikke zoen je nichtje nikky

    (L)

  • 10 Mei 2009 - 19:57

    Arno Hoekstra:

    Ha die Jess, jeetje wat een luxe! Leuk hoor. Hoe gaat het met de stage? Is het hard werken? Misschien leuk om daar volgende keer over te schrijven. Goed te horen dat jouw appartement in iedergeval nu goed is. Leuk dat je met een jongen de kamer mag delen. Denk aan de pepermuntjes!!! Liefs Arno

  • 10 Mei 2009 - 20:22

    Ron:

    Ha Jess,
    Wij missen jou ook. Maar probeer gewoon te genieten van alle nieuwe indrukken. Een half jaar is zo voorbij en vergeten doen we je niet!
    Groetjes,

    Ron

  • 12 Mei 2009 - 13:48

    Ilona:

    Meis wij missen jOu Owk.. Maar net als wat jij zegt vOor we het weten is het weer vOorbij en gaan we samen weer veel lol maken..
    Dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 12559

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: