Begin van de stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Begin van de stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Begin van de stage

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

08 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve mensen,

Vorige week Donderdag ben ik aangekomen in Malgrat de Mar.
Bij het hotel hadden wij met mijn stage begeleider en met de andere mensen van school afgesproken.
Mijn ouders en mijn broertje hebben mij naar mijn stage plaats gebracht.
Het afscheid van mijn ouders en broertje was best wel moeilijk.

Toen ik bij het hotel aan kwamen kreeg ik te horen dat ik nog helemaal niet in calella sliep en ging werken. Ik vond vond dit best jammer, want ik had liever gelijk bij mijn stage plek begonnen.

Eerst kreeg ik een rond leiding door het hotel. Het is een best klein hotel. Het hotel heet Amaraguai. De ligging van het hotel is erg mooi. Het hotel ligt midden op het strand.
Verder is het hotel niet echt super.
Maar het werk daar is wel leuk.
De eerste avond hadden wij gelijk een karaoke avond voor de gasten gehouden.
We hadden nog maar weinig gasten, maar zo konden we toch nog een beetje goed oefenen.

Twee minder leuke dingen die ik te horen heb gekregen op die dag vond ik wel jammer.
Ik vond het niet zo leuk dat ik te horen kreeg dat het appartement een half uur van het hotel vandaan is.
Vier keer per dag moeten wij een half uur lopen. Dat is best vermoeiend vooral als je ´s avonds om half twaalf een keer klaar bent en je dan nog helemaal terug moet lopen.

en wat is ook niet echt leuk vond was: dat wij eigenlijk geen trainingsweek kregen, maar dat je van het gewoon werken het meeste leert.

Verder heb de eerste week best wel leuk werk gedaan. En hebben wij al wat gasten leren kennen.
In het hotel heb je spaanse, engelse, duitse en nederlandse gasten.
In de eerste week waren het vooral engelse en nederlandse gasten.
Iedere dag werk ik van tien voor tien tot een uur en dan heb ik siesta van een uur tot vier uur, en dan moet ik weer werken van vier tot zes uur en dan van kwart voer acht tot ongeveer half twaalf.
Tijdens mijn siesta ga ik eten en dan ga ik slapen op het strand. Omdat het best wel heel erg vermoeiend werk is.

Verder heb ik nog wel iets meegemaakt. Wij slapen in een appartement. In dat appartement slapen rick en martijn op een kamer en naomi en kimberly en ik slaap bij angelica en kim van de receptie op een kamer. Bij ons in het appartement slaapt ook een man die ook in het hotel werkt Antonio. Hij kan verschrikkelijk zeuren. Om van alles en nog wat. En dan voornamelijk dat wij niet rustig genog zijn.
Maar nu twee dagen geleden zijn wij met zijn allen uitgeweest. Het was echt heel erg gezellig. Het was voetbal dus het was een groot feest bij de waikiki bar.
Wij kwamen thuis en waren schijnbaar veelste druk. De buren boven ons hebben gelijk geklaagd.Nu moeten wij uit het appartement weg en slapen wij dus vanaf vanavond in calella.
Het hotel waar ik ga werken is daar nog niet open dus nu moeten rick,kimberly,naomi en ik dus iedere dag op en neer reizen naar malgrat.
Of dit gaat werken is nog maar de vraag. Jullie horen dit zo snel mogelijk.

Liefs, xxx

  • 09 Mei 2009 - 12:19

    Femke:

    Oh lekkerding wat mis ik je toch !! maak er een hele mooie tijd van en van dat half uur lopen .. is goed voor de lijn XD haha nee hoor schat maar heel veel plezier en zie je snel in het zonnige spanje..

    ps niet te bruin worden he

    xx(L) houvnj

    ook dikke kus van de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12562

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: