Stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Stage

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

11 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Iedereen,

Heel even een kort berichtje over het werk op mijn stage.
Het is erg leuk werk. Je begint ´S morgen rond tien uur en dan werk je tot een uur. In de ochtend doe je een spel buiten of je gaat knutselen en kleuren met de kinderen.
Van een tot vier hebben wij siesta. En hebben wij dus tijd om te eten en even op het strand te gaan slapen.
Om vier uur moeten wij dan weer werken.
In die twee uur ben je lekker buiten. We gaan even met de gasten een praatje maken. We spelen en biljard spel, we gaan volleyballen op het strand. We gaan waterspelletjes doen. Een potjes jeu de boules spelen. Noem maar op.
We doen wat de gasten willen doen.
Zometeen ga ik jeu de boules spelen met de bridge club. Best gezellig hoor die oudere mensen.
Dan ben je van zes tot acht weer vrij en dan heb je tijd je op te frissen om je om te kleden en te eten.
Wij eten bijna iedere avond bij arnie´s. Die eigenaar is erg aardig.
´S avonds houden wij shows (bijvoorbeeld: een mannen tegen vrouwen show, the perfect couple show, the miss election of de mister election show). Verder doen wij karaoke avonden, houden wij een bingo of hebben wij een disco avond.
iedere avond zijn wij rond 12 uur klaar.

Buiten dat het werk zo leuk is, ben ik erg moe.
Je slaapt maar hooguit 6 uur per nacht. Want je werkt 9 uur per dag en 6 dagen per week.
Het is erg zwaar, maar ik weet dat het mij gaat lukken.


Liefs, xxx

  • 11 Mei 2009 - 14:40

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Dat jij nog tijd hebt om te mailen...! Ik weet dat jullie hard moeten werken, en daarna nog eens tot ´s nachts half 2 moeten wachten om opgehaald te worden maar het lijkt mij wel erg leuk. Ik heb altijd graag zoiets willen doen en jij doet het gewoon! Je leert veel mensen kennen en doet een hoop levenservaring en mensenkennis op.

    Wij zijn weer terug in Nederland. Het is weer heel snel gewoon.
    Sesto is erg blij maar ik weet zeker dat hij supergoed verzorgd is door Hennie en Marijke.

    Papa gaat nu de vakantiefoto´s op de computer zetten, dus moet ik even stoppen nu. Als ik dadelijk nog tijd heb stuur ik je nog wel een mailtje.

    Dikke kus.

    mama.


  • 11 Mei 2009 - 15:11

    Danique:

    Hey Jess.

    Fijn dat je het zo erg naar je zin hebt! geniet er lekker van en probeer het maar vol te houden je leert er heel erg veel van, en als het leuk is is de tijd die je daar zit zo voorbij,!

    Mis je wel meiss,,

    Kuskus, Veel Plesierrrr(L)

  • 11 Mei 2009 - 16:37

    Dinie:

    Ook ik ga je verslagen lezen, Jess.
    Doe je best en vergeet niet te genieten! Van alles bedoel ik, van het spaanse weer, van het lekkere eten, van je werk, je vrije tijd en van de kennis welke je allemaal op kan doen.
    Houdt je verstand erbij!
    Wie weet wie je er allemaal tegenkomt.
    Tot snel!
    Dinie

  • 11 Mei 2009 - 18:20

    Tjitske:

    Heej Jess,

    Lekker dat je het zo naar je zin hebt. Hoop dat je een hele mooie tijd hebt!
    Het lijkt nu misschien lang, 5 maanden, maar geloof me het gaat zo voorbij. Over een maand ga ik alweer naar huis en heb nog steeds niet het gevoel dat ik hier al 8 maanden ben. Doe veel leuke dingen, ook als je je even rot voelt en het liefst naar huis wilt. En geniet ervan, want voor je het weet be je weer thuis.

  • 12 Mei 2009 - 13:45

    Ilona:

    Heeii Meis..
    GOed Om te lezen dat je het nu tOch gOed naar je zin hebt.. Aan je verhaal te hOren heb je het indd erg druk, maar we weten dat je het kan..
    Meis heel veel plezier daar, iick zal je verhalen bijhouden..
    Je afwezigheid Op de manege e.d. is gOed te merken.. Het is heel anders zO zOnder jOu..
    Dikke kus xx

  • 12 Mei 2009 - 15:28

    Je Prins.:

    schatje,

    hoe is het daar in spanje ales goed, en vind je het leuk meis.

    nau mis je heel erg kan egt niet zo lang zonder je maarja het is nioet anders he meis.

    doe je best en zet hem op voor je het weet ben je weer bij me in me armen.

    mis je heel erg liefs je ventje voor altijd kus kus kus (L) I Love You

  • 13 Mei 2009 - 07:57

    Simone:

    Heey lieve schat,

    Wat een mooie verhalen allemaal:) Nog twee maanden dan zie ik jouw weer:D heb er zo'n zin in. We gaan echt heel veel leuke dingen samen doen, ik heb je ook zoveel te vertellen. Ik vertelde jouw altijd alles maar dat gaat nu wat moeilijker.
    Ik hoop echt dat je twee dagen vrij kan krijgen van stage, dan kunnen we leuke dingen gaan doen. Tel echt de dagen af tot ik jouw weer kan zien meidd.
    Tot snel, en succes lieve schat.

    Kuskus Houvanjouuw!! Mis je echt super erg. Dikke knuffel jouw DBtje;)

  • 13 Mei 2009 - 09:19

    Nula:

    Hoi Jess,

    ik ben blij te lezen dat je het leuk vind.

    Wij hebben er nu al zin om je daar op te zoeken. Ik moet je de groeten doen van Coert en Thijs. Ze zijn wel jaloers dat je met andere kinderen gaat spelen daar.

    Groetjes, De (S)tokkies

  • 13 Mei 2009 - 12:12

    Patricia:

    Hoi lieve Jess,

    Wat leuk om jou op deze manier te volgen!Wat heb je het getroffen met het appartement, is dat nu jouw vaste plek?
    Als ik het goed gelezen heb, zit van de zomer, Calella vol met Oosterhouters!!!!!
    Geniet ze, lieve meid.
    Kusjes van ons allen.

  • 13 Mei 2009 - 12:17

    Patricia:

    Nog even, hoor, Jess!
    Het bovenstaande berichtje was van de drie P'jes ofwel de HEINOOS!
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 13 Mei 2009 - 13:26

    Timmetje:

    Heej jess

    fijn om te horen dat je het nu steeds beter krijg
    gelukkig vertrek ik ook volgende week zondag heb er super veel zin in

    KUS timmetje

  • 13 Mei 2009 - 17:52

    Petra:

    he jess dit zijn betere berichten.al is het lang en veel werken het klinkt al beter dan en week geleden kusjes petra

  • 13 Mei 2009 - 20:23

    Joyce:

    Hoi Jess,
    Heb net een mega lang verhaal getypt en verzonden maar ik zie hem niet meer terug....jammer. Het was niets bijzonders maar ik stuur binnenkort wel iets. Ik ga nu nog even op de bank zitten met Vin Ik zie Corine morgen weer. Zij is druk bezig met de voorbereidingen voor haar paardrijvakantie in Frankrijk a.s. weekend. Lijkt mij ook wel erg leuk. Papa is aan het tennissen met Arjan, net als gisteravond.
    Ik ben toen even naar Nula geweest. Zij vroeg jouw website en heeft al gelijk een berichrje gestuurd. leuk he? Je wordt niet vergeten zag ik.Wat een hoop berichtjes al. Waren de gamba's goed gelukt?
    Ik heb net een tijd staan koken voor de competitie morgen. Heb er wel weer veel zin in. Vanochtend bij Ton en Magteld geweest. Maaike had een heerlijke taart gebakken die ik ook mocht proberen. Heerlijk! Luuk komt eerder thuis. Eind van de maand al. Fijn hoor.

    Nou lieve Jess, ik ga stoppen.
    Geniet ervan he?!!!!!!
    O ja mocht Tim dit bericht lezen, wil hij dan even zijn mailadres achterlaten. Kan ik hem ook een keer een mailtje sturen.

    Liefs,

    Mmama.

  • 13 Mei 2009 - 20:26

    Joyce:

    SORRY voor de typfouten. hierboven!
    Ik heb zeker te lang boven de knoflook gehangen....
    XXXX

  • 14 Mei 2009 - 09:43

    Timmetje :

    eeej joyce mijn email adres is timvannijnatten@hotmail.com

    groetjes Tim

  • 14 Mei 2009 - 12:45

    Bas Broeders:

    Hee Jess! alles goed met? ik heb je verhalen gezelen! echt helemaal geweldig joh! ik krijg nu ook heel erg zin in m'n eigen stage. haha ik vertrek de 24e samen met tim en de rest! nou Jess, nog super veel succes daar en maak er wat moois van he! je komt er vast wel doorheen;)

    groeten! Basje broeders!

  • 16 Mei 2009 - 10:27

    Sanny:

    Hoi Jess,
    Leuk om te lezen over jouw spannende tijd. Ondanks de vermoeidheid toch lekker blijven genieten hoor. Wij proberen dat hier ook, voor zover dat lukt in de regen. Heel veel groetjes van Sanny, René, Maarten en Thomas

  • 17 Mei 2009 - 09:07

    Joyce:

    Lieve Jess,

    Ik heb je nu een paar dagen niet gesproken, maar probeer je vanmiddag te bereiken.
    We hopen dat het goed gaat. Geen last meer van de glasscherven?
    Ik kon je gisteren om 14 uur niet bellen want we moesten tennissen in Waalwijk. Ik heb ruim 5 uur op de baan gestaan. Gelukkig niet voor niets...want ik heb de dames dubbel en de dames enkel allebei gewonnen. We kwamen om 19.30 uur pas van de baan en na de borrel en hapjes snel naar huis voor de jaren '70-disco party. Vince had een feest van Sam. Vandaag naar Arno en Patrick, pechvogels!
    Het feest van tante Stijntje was erg leuk. Colin was weer de d.j. Er is veel gedanst. Vince is niet mee geweest want hij moest werken. Ze was erg blij met de verrassing. Jan en Molly hadden het goed geregeld hoor. Ik mkoest je van veel de groeten doen, maar ik weet niet eens meer precies wie. Ik heb hen de site van jou doorgestuurd.
    Het regent nu. Schijnt bij jullie de zon weer?
    Hebben jullie iets gehoord van Hotel Esplai?
    Weet je al wanneer je vrij bent?
    Ik heb een lange tijd met Klaartje (moeder van Tjitske) gesproken. Alles gaat heel goed met haar. ze had gelijk aan haar moeder verteld dat jij nu op stage bent. Haar ouders en zussen zijn net terug uit Amerika en hebben het erg leuk gehad. Tjitske heeft het in het begin wel moeilijk gehad maar is heel blij dat ze doorgezet heeft. Het is toch heel snel voorbij gegaan... En Jess, je moet maar zo denken...het is iets leuks wat je aan het doen bent, Gelukkig geen vervelende dingen. Ik zou best wel even om een hoekje willen kijken. Maak je af ebn toe wel wat foto's? Misschien kun je er een paar op deze site plaatsen?

    Nou Jerss, je weet weer wat van het thuisfront, mocht ik je niet kunnen bereiken om één of andere reden. Ik hoop dat het lukt en anders probeer ik het morgen, maar dan een half uurtje eerder.
    Stuur even wat zon deze kant op....?!!!
    Veel plezier met werken.
    Dikke kus,

    Mamam.

  • 17 Mei 2009 - 09:07

    Joyce:

    Lieve Jess,

    Ik heb je nu een paar dagen niet gesproken, maar probeer je vanmiddag te bereiken.
    We hopen dat het goed gaat. Geen last meer van de glasscherven?
    Ik kon je gisteren om 14 uur niet bellen want we moesten tennissen in Waalwijk. Ik heb ruim 5 uur op de baan gestaan. Gelukkig niet voor niets...want ik heb de dames dubbel en de dames enkel allebei gewonnen. We kwamen om 19.30 uur pas van de baan en na de borrel en hapjes snel naar huis voor de jaren '70-disco party. Vince had een feest van Sam. Vandaag naar Arno en Patrick, pechvogels!
    Het feest van tante Stijntje was erg leuk. Colin was weer de d.j. Er is veel gedanst. Vince is niet mee geweest want hij moest werken. Ze was erg blij met de verrassing. Jan en Molly hadden het goed geregeld hoor. Ik mkoest je van veel de groeten doen, maar ik weet niet eens meer precies wie. Ik heb hen de site van jou doorgestuurd.
    Het regent nu. Schijnt bij jullie de zon weer?
    Hebben jullie iets gehoord van Hotel Esplai?
    Weet je al wanneer je vrij bent?
    Ik heb een lange tijd met Klaartje (moeder van Tjitske) gesproken. Alles gaat heel goed met haar. ze had gelijk aan haar moeder verteld dat jij nu op stage bent. Haar ouders en zussen zijn net terug uit Amerika en hebben het erg leuk gehad. Tjitske heeft het in het begin wel moeilijk gehad maar is heel blij dat ze doorgezet heeft. Het is toch heel snel voorbij gegaan... En Jess, je moet maar zo denken...het is iets leuks wat je aan het doen bent, Gelukkig geen vervelende dingen. Ik zou best wel even om een hoekje willen kijken. Maak je af ebn toe wel wat foto's? Misschien kun je er een paar op deze site plaatsen?

    Nou Jerss, je weet weer wat van het thuisfront, mocht ik je niet kunnen bereiken om één of andere reden. Ik hoop dat het lukt en anders probeer ik het morgen, maar dan een half uurtje eerder.
    Stuur even wat zon deze kant op....?!!!
    Veel plezier met werken.
    Dikke kus,

    Mama.

  • 17 Mei 2009 - 17:25

    Judith:

    hey nicht!!

    Kind, wat heb je het druk zeg, maar wat zul je het leuk hebben.Had ik vroeger maar zoiets gedaan, het lijkt mij echt heerlijk! Op deze manier met iedereen contact houden is wel geweldig, als je een beetje last van heimwee krijgt dan lees je alle mailtjes en kun je er weer tegenaan. Nikky en ik zijn naar Turkije geweest in een prachtig resort, het laatste weekje samen en dan kunnen we ook Nik volgen op "waar ben jij"( hoop ik)
    Ben benieuwd naar je foto`s hoor, als je er tijd voor hebt om ze erop te zetten ;-)
    Ik hoop echt dat je de tijd van je leven zult krijgen daar! Heel veel kusjes en liefs van Cees en Judith (k)

  • 19 Mei 2009 - 07:22

    Cees De Leeuw:

    Ik ben blij voor je, dat je het leuk vindt Jess. Als je je werk met plezier doet, dan ben je gezegend. En jij werkt in een omgeving van zon, zee, strand en dan kun je die enkele ( hoop ik) zeikerd heel goed aan!
    En ja, slaap tekort is een goed teken, want dan maak je meer mee...
    groeten,

    Cees

  • 19 Mei 2009 - 09:18

    José:

    Van mama je side doorgekregen,dus reageren. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt, de werktijden zijn niet optimaal, maar dat hoort erbij. Jij bent nog jong en kan de hele wereld aan en Jess bovenal genieten.In het duffe Oosterhout verder alles zijn gangetje. Hier geen spannende ontwikkelingen.Ik zat vorig jaar in Santa Susanna tussen Malgrat en Calella in.(bridgevakantie). Was ook leuk. Jess veel werk en strandplezier.
    Groetjes José

  • 19 Mei 2009 - 17:08

    Cora:

    Hoi Jess,
    fijn dat je het werk leuk vindt. Ik kan me voorstellen dat je er erg moe van wordt, ook al omdat je weinig vrij bent. Blijft dit al die maanden zo of kun je wel vrij nemen als je een paar dagen weg wilt?
    Groetjes, Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 12517

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: