Weekje Cambrils - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Weekje Cambrils - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Weekje Cambrils

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

29 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag vertrokken naar Cambrils in Spanje, naar de camping La torre del Sol. Zaterdag aangekomen in het zonnige Spanje.
´s avonds eerst de caravan in gericht en samen met Rowan een slaapkamer uitgekozen.
Verder niet zo veel gedaan, alleen een filmpje gekeken.
Zondag eerst van elf tot twaalf lekker in de jaccuzi gezeten en daarna naar het strand gegaan.
Ik wist niet dat het verbranden zo snel kon gaan. ´S Avonds had ik helemaal rode schouders.
De volgende dag gelijk goed in smeren dus. Daarna weer naar de jaccuzi geweest. Daarna weer naar het strand geweest. En ´s Avonds nog even iets wezen drinken bij de pub op de camping samen met Rowan,vince en mitchel. Nog wat mensen leren kennen (erg gezellig dus).
De volgende dag weer jaccuzi,strand en pub.
Op dinsdag eerst in de jaccuzi geweest. Even bij de caravan in de zon geslapen en daarna nog even alleen met mijn mp3 speler op het strand gaan zitten. Rond ongeveer 4 uur vertrokken naar Salou samen met Rowan, Mitchell, Colin, Brian en Vince. Eerst even lekker wat eten in Salou bij een Nederlandse tent.
Daarna S avonds wezen stappen bij Snoepy´s samen met wat mensen van onze camping. Rond half 4 terug naar de camping gegaan.
Nu is het weer de laatste dag helaas.
Eerst even naar een markt in Cambrils geweest en daarna lekker gezwommen samen met jacky in de zee.
Erg koud maar als je eenmaal door bent erg lekker.
Net wezen eten bij de pizzaria bij het zwembad. En nu ga ik mijn laatste avond nog even vieren in de pub.
Morgen vertrek ik dus eindelijk naar mijn stage adres in calella.
Ik vindt het allemaal erg spannend.

Ik schrijf wel weer een berichtje als mijn stage begonnen is.

Liefs,

  • 02 Mei 2009 - 13:20

    Petra:

    he hallo jess
    hoe is je stage voor de eerste dag bevallen??? en??heb je een leuk appartementje daar in calella of slaap je in het hotel???

  • 03 Mei 2009 - 09:48

    Joyce:

    Hey Jess,
    Hoe gaat het allemaal met je? Uit het oog, maar toch niet uit het hart he? We proberen te te bellen maar krijgen je voicemail. Ik heb ook al een paar keer een smsje gestuurd maar we krijgen je niet te pakken. We zijn nu wel erg benieuwd...!Papa heeft de bankzaak geregeld. Koop snel btg zodat we je even kunnen horen. Heb je die enge vent nog gezien? Hopelijk komt hij niet meer in de buurt van het hotel nu de Audi weg is. Wij blijven vanmiddag op de camping en gaan maar het strand. Vanmiddag gaan we misschien even iets eten in Cambrils, daar wil Mies graag naar toe.
    Nou meid, we hopen je snel te horen. Veel plezier en kijk goed uit voor de zon. Het is toch weer zo*n 30 graden! Dikke kus van alle 20 uit Mont-Roig. XXXX Joyce

  • 04 Mei 2009 - 08:34

    Marcilla:

    Hallo lieve meid.

    Heb net je verhaal gelezen, je hebt dus een leuke week gehad en al veel gezwommen haha..

    Hopen dat het wat beter word dan?maar t komt vast wel goed.
    & houdt gewoon een grote schoonmaak in t appartement. Dan is het weer netjes.

    Kan je trouwens gwn smsen daar?

    Dikke kus!!(K)

  • 04 Mei 2009 - 14:47

    Ilona:

    Heeii Meis..
    Fijn Om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad van te vOren.. Bevalt het nu al wat beter Op je stage, of is het nOgh steeds hetzelfde als wat je in de krabbel stuurde op hyves??
    Heel veel plezier meid, mis je nu al..
    (K)

  • 05 Mei 2009 - 10:01

    Jolanda:

    HOI jess

    wij wensen jou een fijne stage meid

    groetjes de ouders van kevin

  • 07 Mei 2009 - 12:44

    Jess De Leeuw:

    Ik weet niet meer hoe ik een nieuw bericht moet plaatsen kan iemand mij helpen ??

  • 08 Mei 2009 - 13:20

    Papa:

    hallo schatje,

    je vraag kan je beantwoord zien in de helpdesk bovenaan als het goed is. veel plezier vandaag in barcelona. love you. geld voor internet bijna op dus daarom typ ik door tot het op is.
    daarvoor kiezen wat jij wil en niet om anderen te plezieren. maak de juiste keuzes. we hebben snel weer contact. je hebt mama net gesproken als het goed is. klok staat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 12561

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: