Werken in Calella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu Werken in Calella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jess Leeuw - WaarBenJij.nu

Werken in Calella

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jess

20 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Nu eindelijk weer een berichtje hoe het met mij gaat.
Ik kon een aantal dagen niet op internet omdat ik nog maar 1 euro had. Nu heb ik gelukkig weer uitbetaald gekregen.
Een ding is zeker, je leert hier heel goed voor jezelf te zorgen en met je geld om te gaan.

Afgelopen zaterdag zijn er twee nieuwe meisjes bij ons in het appartement gekomen. Deze meisjes werken op de receptie. Ze heten Marije en Karen. Het zijn erg leuke meisjes.
Zaterdag was ook gelijk mijn laatste dag dat ik moest werken in Malgrat.
Op zich vond ik dit wel erg jammer, want ik was daar net gewend en ik kan heel goed opschieten met Hester en Martijn. Maarja, als ik vrij ben dan kan ik nog naar hun toe gaan of zij naar mij.
Zondag was mijn eerste werkdag in calella. Nu werk ik nog in Hotel Bon Répos en aankomende zaterdag ga ik werken in Hotel Esplai.
Het is een erg groot hotel. Het hotel heeft 210 kamers.
Het eten is erg goed in dat hotel.
Dus wij eten er dan ook drie keer per dag.

Nu zitten er alleen nog maar duitse jongeren in het hotel. Ik denk nu ongeveer 300.
Gisteren heb ik samen met rick gewerkt want Naomi en Kimberly waren vrij. Gisteren avond hebben wij een show gedaan (mister election) dat was erg leuk, iedereen deed vrolijk mee.
Daarna nog even iets gedronken met Rick, Kimberly, Naomi en Karen bij Hans en Grietje.
Ik was al best wel moe, maar ik ging toch even mee. Ik had een malibu cola op en een half glas sangria.
Daarna ben naar huis gegaan omdat ik mij niet zo lekker voelde.
De rest is nog even gebleven. Karen had nog anderhalf glas sangria op.
Wat bleek nu, er zat iets verkeerds in die sangria.
Karen is erg ziek geworden. En is later opgehaald door de ambulance bij het appartement.
Marije was ondertussen ook wakker gemaakt en die is mee gegaan in de ambulance.
Rick, Naomi, Kimberly en ik zijn gaan lopen naar het ziekenhuis.
We hebben heel de nacht in het ziekenhuis zitten wachten.
Ik ben daar ook helemaal niet lekker geworden van die sangria en ik moest een beetje overgeven in het ziekenhuis.
Gelukkig ging het daarna al veel beter met mij.
Karen mocht rond zeven uur in de ochtend weer mee naar huis.
Alles gaat nu goed met haar. Ze voelt zich al weer helemaal goed.

Om zeven uur lag ik in mijn bed tot half tien en toen ben ik naar Malgrat gegaan naar Hester en Martijn.
Nu er even een gezellig dagje van maken.

Nou mensen maak jullie niet druk alles gaat goed met ons.
Binnenkort horen jullie weer meer.
En als het goed is werk ik dan al bij Hotel Esplai.

Heel veel Liefs,

XxX

Foto´s staan op mijn hyves, want de foto´s zijn te groot om op deze site te plaatsen.

http://jess-love-you.hyves.nl

  • 20 Mei 2009 - 16:08

    Joery:

    eej lvrd alles goed >/
    hoop da je ut er naar je zin hebt in spanje met al die gekken daar ;-)

    kan nie wachten tot ik je zie op vakantie :P ik kom je zowiezo wel ophalen xxx joery

  • 21 Mei 2009 - 15:47

    Patricia:

    Hee Jess, wat een verhaal!
    Was die sangria niet meer goed of hadden ze er wat ingegooid?
    Ik ben blij dat het allemaal goed is afgelopen.
    Kusjes Patricia

  • 22 Mei 2009 - 11:13

    Petra:

    leuk joh je fotos.kom je taart eten 5 augustus in barcelona dan is marcilla jarig he .wel zo gezellig dat er iemand op dr feetsje is

  • 24 Mei 2009 - 11:41

    Joyce:

    Lieve Jess,

    En hoe is het?
    Ik heb je al een paar dagen niet gesproken. Geen nieuws, goed nieuws.
    Bij ons is het nu ook erg mooi weer. Je hebt goed de zon onze kant opgestuurd! Dadelijk komen Vince zijn vrienden de nieuwe tent opzetten. Ze hebben toch maar een echte 6-persoons tent gekocht in plaats een PARTY-TENT....!!!Papa en Vince gingen van de week samen naar Breda. Ergens eten, bioscoop en terrasje. Samen op de fiets en Thomos. Papa zijn band ging lek en heeft de oude fiets van Vince maar gelijk in Breda achter gelaten. En toen is papa achterop bij Vince op de Thomos gegaan. Dwars door Breda, terwijl het megadruk was in verband met het Jazz-festival...! Zeker blij dat je dááááár niet biuj was..?! Nou Jess, ik ga maar weer stoppen en even van het mooie weer genieten en mij voorbereiden op de vakantie-vierders.

    Dikke kus,

    mama.

  • 24 Mei 2009 - 11:47

    DeineBruder:

    Yo Schwester,

    hoe gaat het daar in het warme Spanje? Hier gaat alles goed, het is hier nu ook rond de 25 graden met een lekker zonnetje. We hebben eindelijk een tent gevonden voor Renesse bij de Aldi :) Die gaan we zo opzetten met bart joost en bassie. Ben net terug van de fitnes met joost en pepijn xD Die heeft nu ook een fitnesabonnement genomen.
    Ik bel je binnekort wel weer.
    Kus,
    Vince

  • 25 Mei 2009 - 14:20

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Leuk om je weer eens te zien, weliswaar op een foto, maar we zijn er blij mee!
    Is dit tijdens jullie avondje uit in bijvoorbeeld de Waikiki-bar? Het ziet er in ieder geval gezellig uit.
    Als het lukt maak dan ook een keer een foto van jullie appartement? Ben zo benieuwd.

    Hoe is het met Karin?
    Is zij alweer helemaal opgeknapt?

    Vince heeft gisteren de tent opgezet. Mooie tent voor erg weinig geld. Volgend weekend gaan zij er een nacht in slapen geloof ik.
    Het was vanochtend nog mooi weer, maar nu gaat het betrekken. Het zal inderdaad wel gaan regenen zoals ze voorspeld hebben.

    Ik ga zo langzaam aan maar aan het eten beginnen want ik moet dalijk werken en daarna naar de Warande voor een wedstrijd.

    Je hoort mij woensdag om 2 uur weer.

    xx mama.

  • 26 Mei 2009 - 16:37

    Corine:

    Ha lieve Jess,

    Eindelijk een berichtje van mij, heb het nu gevonden en je bij mijn favorieten neergezet! De foto ziet er gezellig uit en ik hoop dat je het nu een beetje naar je zin hebt. Knap hoor, je zal wel heeeeeeel zelfstandig worden zo! Ik ben net terug van een weekje paardrijden in de bergen in de Auvergne, was ook erg leuk. Nu weer gewoon aan de slag tot de grote vakantie! Hier gaat alles zijn gangetje, missen je wel hoor! Vorige week is Lieke van Tilborg ook jouw kant uitgekomen, is een dochter van iemand van mijn werk, misschien kom je haar nog wel tegen. Gaat nu voor een tijdje stage lopen. Als je haar ziet doe ze maar de groetjes. Wat een giga hotel waar je gaat werken, gelukkig hebben ze lekker eten! Ik zal snel eens bellen, wel fijn om je stem eens te horen, hoop niet dat ik je dan erg stoor tijdens siesta! Heel veel liefs van ons allemaal en hou je taai.....lekker genieten! Dikke kus! Corine

  • 27 Mei 2009 - 16:43

    KleineKelly ;):

    Heeee scheet!

    Zo te horen heb je het goed naar je zin daaro! Goed en knap van je hoor! Geniet er lekker van & niet te bruin terug komen hoor! Dan wordt deze bleekscheet jaloers ;) Haha!

    Kijk uit met je andere alcoholische versnaperingen en geen dingen doen die ik ook niet zou doen he ;)

    Tot snel & gaan we als je terug bent nog een keertje gezellig stappen bij de Jolly!

    Liefs & n dikke kuss
    Kelly

  • 28 Mei 2009 - 15:47

    Stacey Rutger Michel:

    hallo lieve jess,hier dan eindelijk een s een berichtje van ons drietjes, ten eerste hebben we het erg gezellig gehad zo met z,n allen in torra del sol. we hebben echt een beetje heimwee,en zeker rutger,die mist alle gezelligheid,zo anders dan amerika!!
    maar goed jij zit lekker in calella, ik kwam daar vroeger wel eens, toen ik jou leeftijd was, ik zal eens zien of ik daar nog wat fotoos van kan vinden,zo te horen heb je het goed naar je zin behalve dat ene avondje en nacht dan. ik geloof best wel dat het hard werken is, maar daar staat tegenover dat je een enorme ervaring opdoet qua mensenkennis cultuur en natuurlijk niet te vergeten nieuwe vrienden!!het weer is natuurlijk nu al weer wat warmer dan toen wij er waren,in juli zal het wel rond de 35 graden worden, maar de warmste uurtjes heb je siesta, ik zou daar maar gebruik van maken en lekker in de schaduw blijven!het is weer tijd voor mij om eens te gaan werken,we zullen je regelmatig blijven emailen ok?jess fijne tijd wees voorzichtig en niet met vieze oude(of jonge)mannen meegaan!!!!
    liefs stacey rutger en michel

  • 31 Mei 2009 - 07:36

    Joyce:

    Hoi Jess,

    Hoe gaat het in Calella?
    Ik zit nu lekker in de tuin. De rest slaapt nog.
    Wet je al welke dag heb je nu voortaan vrij hebt? Vanmiddag zal ik je proberen te bellen, maar anders bellen we morgen als t niet gelukt zou zijn. Wij gaan vanmiddag naar Dick en Edith. Omdat het zo mooi weer wordt steekt hij de barbeque aa. Gezellig, en het weer is in ieder geval goed dus lekker een dagje niets doen. Gisteren getennist. We zijn nog wel gaan borrelen maar daarna zijn we naar No gegaan. Die zat de hele dag met zijn "pootje" omhoog thuis.
    Zo meteen komt Mitchell op de scooter (!) naar ons toe. Ze gaan vanmiddag met een grote groep naar Breda naar Dance-tour en slapen daarna met een aantal hier in de nieuwe tent van Vince en zijn vrienden.
    Papa en ik zijn nog bij Nora langsgeweest. We hadden Nico zijn foto ingelijst en aan haar gegeven. Ze was er erg blij mee! We hopen maar met z'n allen dat het snel beter gaat met hem!!!

    Nou Jess, ik ga stoppen en hopelijk spreken we elkaar vanmiddag!

    Dikke kus,

    mam

  • 02 Juni 2009 - 21:26

    Juf Bannie:

    Lieve Jess,
    Leuk zo'n site met je verhalen. Van Timmetje heb ik ook al zo'n adres gekregen. Kan ik toch fijn op de hoogte blijven hoe het met jullie gaat.Ook wel blijven mailen hoor !!
    Van Wouter heb ik ook al begrepen dat je het goed doet. Ook lees ik in je verhalen dat je het met plezier doet en dat is nog wel het aller belangrijkste. Je hebt al veel geleerd voor je persoonlijke ontwikkeling en dat is ook al heel veel waard. Deze ervaring neem je voor altijd mee, dus genieten !!
    1 juli kom ik die kant op en dan kan ik met mijn eigen ogen zien hoe jij het daar allemaal voor elkaar hebt.
    Heel veel succes en hou me op de hoogte.
    Veel liefs

  • 04 Juni 2009 - 16:44

    Jacky:

    heej jess
    ik hoop dat het leuk is daar het zal wel lekker weer zijn ben je al erg bruin niet te bruin worden hoor anders voel ik me zo wit
    xx jacky

  • 05 Juni 2009 - 05:03

    Je Nicht Estelle:

    Heey Nichtje!!

    Zet hem op daar in dat warme spanje!!

    Spreken elkaaar snel weeerr(K)

  • 05 Juni 2009 - 11:58

    Jenny:

    Lieve Jess!

    Hoe gaat het met je?
    Ga je binnenkort nog een berichtje plaatsen, want ik ben wel benieuwd hoe alles met je gaat;)

    Liefs Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een stage in calella

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

De terug reis

15 Oktober 2009

De laatste paar dagen

18 September 2009

Rust zacht lieve Priscil ..

16 September 2009

Het einde is inzicht

16 September 2009

Het afscheid van Mama en Papa
Jess

Hallo Iedereen, 24 April aanstaande vertrek ik voor 5 en een halve maand naar Spanje. Op 15 oktober kom ik weer terug naar huis. Tot nu toe is het allemaal erg spannend en nieuw voor mij. Maar ik heb er super veel zin in, en ik hoop dat ik er een fantastische tijd ga beleven. Natuurlijk ga ik iedereen missen, maar voordat ik het weer ben ik weer thuis. Liefs, XX Jess

Actief sinds 16 Maart 2009
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 12510

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 15 Oktober 2009

Een stage in calella

Landen bezocht: